Навігація

Відшкодування суб’єктам господарювання витрат, пов’язаних з отриманням сертифікату на виробництво органічної продукції

Конкурсна комісія з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року (далі - Комісія), склад якої затверджено спільним розпорядженням Сумської обласної державної адміністрації та Сумської обласної ради від 21.11.2016 № 575-ОД/52 «Про утворення конкурсної комісії з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року», розпочинає приймання від суб’єктів господарювання агропромислового комплексу заявок та документів, що додаються до них, на одержання відшкодування витрат, пов’язаних із отриманням сертифікату на виробництво органічної продукції (далі – відшкодування).

Відшкодування надається на конкурсній основі суб’єктам  господарювання агропромислового комплексу – юридичним особам незалежно від організаційно-правової форми та форми власності та фізичним особам-підприємцям (далі – суб’єкти господарювання), що зареєстровані на території Сумської області, здійснюють діяльність з виробництва органічної продукції, отримали сертифікат відповідності на органічну продукцію та включені до Реєстру виробників органічної продукції.

Відшкодування надається на безповоротній основі в розмірі 50 відсотків понесених у період із жовтня попереднього року до жовтня поточного року витрат у зв’язку із проведенням та підтвердженням відповідності виробництва органічної продукції та отриманням сертифікату відповідності у рослинництві, тваринництві та переробці сільськогосподарської продукції, незалежно від видів сільськогосподарської діяльності та видів продуктів переробки, але не більше
15 тисяч гривень на рік для одного суб’єкта господарювання.

Відшкодування не надається суб’єктам господарювання, стосовно яких порушено справу про банкрутство, яких визнано банкрутами, що перебувають на стадії ліквідації, або мають прострочену більше ніж шість місяців заборгованість перед державним бюджетом, Пенсійним фондом України та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування, що підтверджується відповідними органами державної фіскальної служби.

Комісія розпочинає приймання заявок на участь у конкурсі на одержання відшкодування та документів, що додаються до них, у день оприлюднення оголошення про порядок та умови проведення конкурсу, а закінчує за сім робочих днів до початку проведення останнього засідання Комісії. Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

Засідання Комісії проводяться по мірі потреби, а останнє засідання – до 15.11.2017.

Для отримання відшкодування суб’єкти господарювання подають до Комісії через Департамент агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації заявку за встановленою Комісією формою та такі документи:

копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб (для підтвердження реєстрації на території Сумської області);

копію Статуту підприємства (для юридичних осіб), свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи – підприємця (для фізичних осіб);

копію фінансової звітності за останній рік відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» (додаток 1 «Баланс» (Звіт про фінансовий стан), форма № 2 «Звіт про фінансові результати» (Звіт про сукупний дохід) (для юридичних осіб);

довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів, видану відповідними органами державної фіскальної служби;

скорочену довідку про те, що претендент не є банкрутом і стосовно нього не порушено провадження у справі про банкрутство та довідку про відсутність заборгованості з виплати заробітної плати (для юридичних осіб);

копію сертифікату відповідності органічної продукції та продуктів харчування;

довідку про банківські реквізити для перерахування коштів;

копію договору між суб’єктом господарювання та відповідним сертифікаційним органом на проведення робіт із підтвердження відповідності виробництва органічної продукції та видачі сертифіката;

копії платіжних документів, що підтверджують сплату відповідних коштів згідно з вищезазначеним договором, завірені банківською установою;

письмове зобов’язання повернути у місячний термін до обласного бюджету кошти у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання.

Копії документів надаються разом з їх оригіналами (оригінали повертаються).

Відповідальність за достовірність поданих для участі у конкурсі документів та відповідних інформаційних довідкових матеріалів згідно з чинним законодавством України несе суб'єкт господарювання, який надав документи.

Документи, подані не в повному обсязі, не реєструються і повертаються субʼєкту господарювання. Доопрацьований пакет документів може подаватися повторно, у термін, визначений для надання таких документів.

Заявки та документи приймаються за адресою Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації: м. Суми, вул. Першотравнева, буд. 29.

Телефон для довідок: (0542) 77 15 59, 77 15 62

Адреси електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

З повною інформацією щодо умов та порядку одержання фінансової підтримки можна ознайомитися у додатку 4.3 до Програми, яка розміщена на головній сторінці веб-сайту Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації офіційного веб-порталу органів виконавчої влади Сумської області http://www.apk.sm.gov.ua/index.php/uk/programi-rozvitku