Навігація

Відшкодування суб’єктам господарювання витрат, пов’язаних з отриманням сертифікату на виробництво органічної продукції

Комісія з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року (далі - Комісія), склад якої затверджено спільним розпорядженням Сумської обласної державної адміністрації та Сумської обласної ради від 20.06.2018 № 385-ОД/22 «Про утворення комісії з питань виконання заходів Програми розвитку агропромислового комплексу та сільських територій Сумської області на період до 2020 року», розпочинає приймання від суб’єктів господарювання агропромислового комплексу заявок та документів, що додаються до них, на одержання відшкодування витрат, пов’язаних із отриманням сертифікату на виробництво органічної продукції (далі – відшкодування).

Відшкодування надається суб’єктам  господарювання агропромислового комплексу – юридичним особам незалежно від організаційно-правової форми та форми власності та фізичним особам-підприємцям (далі – суб’єкти господарювання), що зареєстровані та здійснюють виробничу діяльність на території Сумської області, отримали відповідний сертифікат який підтверджує те, що діяльність суб’єктів господарювання відповідає умовам та вимогам Стандарту з органічного виробництва та переробки.

Відшкодування надається на безповоротній основі в розмірі 75 відсотків понесених у період з 1 листопада попереднього року до 31 жовтня поточного року витрат у зв’язку із проведенням та підтвердженням відповідності виробництва органічної продукції та отриманням сертифікату відповідності у рослинництві, тваринництві та переробці сільськогосподарської продукції, незалежно від видів сільськогосподарської діяльності та видів продуктів переробки, але не більше 15 тисяч гривень на рік для одного суб’єкта господарювання.

Відшкодування не надається суб’єктам господарювання, стосовно яких порушено справу про банкрутство, яких визнано банкрутами, що перебувають на стадії ліквідації, або мають прострочену більше ніж шість місяців заборгованість перед державним бюджетом, Пенсійним фондом України та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування, що підтверджується відповідними органами державної фіскальної служби.

Комісія розпочинає приймання заявок  та документів, що додаються до них, у день оприлюднення оголошення про початок приймання заявок та документів на отримання відшкодування, відповідно до пункту 6 цього Порядку, а закінчує 5 листопада. Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються

Для отримання відшкодування суб’єкти господарювання подають до Комісії через Департамент до 5 листопада заявку  за встановленою Комісією формою та такі документи:

копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб (для підтвердження реєстрації на території Сумської області);

копію Статуту підприємства (для юридичних осіб), свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи – підприємця (для фізичних осіб);

копію фінансового документу (фінансової звітності), що підтверджує наявність чистого доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній рік, а для заявників, які зареєстровані у поточному році - за останній звітний період, що передує поданню заявки;

довідку від державного реєстратора про те, що одержувач бюджетних коштів не перебуває на стадії ліквідації, щодо нього не порушено справу про банкрутство, не прийнято рішення про ліквідацію;

довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи доходів і зборів, — у паперовому вигляді або сформовану в електронному вигляді в електронному кабінеті платника податків на офіційному веб-сайті ДФС;

довідку про банківські реквізити для перерахування коштів;

копію договору між суб’єктом господарювання та відповідним сертифікаційним органом на проведення робіт із підтвердження відповідності виробництва органічної продукції та видачі сертифіката;

копії платіжних документів, що підтверджують сплату відповідних коштів згідно з вищезазначеним договором, завірені банківською установою;

письмове зобов’язання повернути у місячний термін до обласного бюджету кошти у разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання.

Копії документів надаються разом з їх оригіналами (оригінали повертаються).

Відповідальність за достовірність поданих документів та відповідних інформаційних довідкових матеріалів несе їх надавач.

Документи, подані не в повному обсязі, не реєструються і повертаються заявнику. Доопрацьований пакет документів може подаватися повторно, у термін, визначений для надання таких документів.

Заявки та документи приймаються за адресою Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації: м. Суми, вул. Першотравнева, буд. 29.

Контактна особа: Васильєва Світлана Валентинівна – головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та фінансово-кредитного забезпечення Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації.

Телефон для довідок: (0542) 77 15 59,

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  

З повною інформацією щодо умов та порядку одержання фінансової підтримки можна ознайомитися у додатку 4.3 до Програми, яка розміщена на головній сторінці веб-сайту Департаменту агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації офіційного веб-порталу органів виконавчої влади Сумської області http://www.apk.sm.gov.ua/index.php/uk/programi-rozvitku