Департамент агропромислового розвитку
м. Суми вул. Першотравнева, 29
Тел.: (0542) 77-15-37, (0542) 77-02-70
Факс: (0542) 61-13-62
E-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15;
п’ятниця – з 8.00 до 16.00; обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

ОБГОВОРЮЄМО ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ АПК ОБЛАСТІ

На виконання пункту 1.9 протоколу наради при голові обласної державної адміністрації, заступнику голови обласної ради з питання продовольчої безпеки та ціноутворення на продукти харчування у Сумській області від 20.03.2015 року щодо проведення не менше одного разу на місяць зустрічей з суб’єктами господарювання області, громадськими організаціями та професійними спілками по обговоренню проблемних питань, що стосуються соціально-економічної стабілізації економіки області 7 квітня 2015 року відбулася нарада в обласній державній адміністрації.

 

У зазначеному заході, яке проходило під головуванням керівника апарату Сумської обласної державної адміністрації Олега Сухоноса, заступника голови обласної ради Віри Лаврик взяли участь директор Департаменту агропромислового розвитку Олександр Непочатов, декан факультету агротехнології і природокористування Ігор Коваленко, генеральний директор Асоціації сільськогосподарських товаровиробників та переробників Сумської області Юлія Назаренко, голова ради Асоціації «Спілка аграрних підприємств Сумської області» Олексій Картавий, керівники інвестиційних компаній та аграрних формувань області.

У ході засідання було розглянуто проблеми та перспективи розвитку вищої аграрної освіти Сумської області, місце сільськогосподарської Асоціації у процесі життєдіяльності АПК Сумської області, проблеми та перспективи розвитку сільських громад Сумської області.

Зокрема, обговорювалися питання щодо низької закупівельної ціни на молоко та собівартості його виробництва, проблеми збільшення в рази податкового навантаження на сільгосптоваровиробника та ряд інших питань.